Khas NASTAR resipi penaik mudah, lazat dan Crisp

9:55 PM


Bagaimana untuk membuat resipi lazat Pastries NASTAR, empuk dan ekonomi Lebaran Khas - haloo semua, menghampiri suasana hari raya kali ini pasti sibuk pakaian memburu, hadiah dan kek disediakan dan dikemukakan untuk hari raya Eid. Bercakap kek, biasanya apabila kita tidak mahu mengganggu, hanya membeli kek NASTAR dijual di kedai-kedai. Betul? Lol.




Tetapi ada kalanya apabila kita hendak melakukan kek NASTAR buatan sendiri. Kerana rumah yang lebih selesa, lebih banyak kandungan dan lebih hebat apabila kita melihat keputusan. Well, kali ini pasukan akan berkongsi pastri resipi resepkuekeringku.com NASTAR menjimatkan, mudah dan benar-benar tidak terlepas rasa lazat. Yuk, perbicaraan di dapur: D






Bagaimana untuk membuat lazat kek nanas kandungan NASTAR, Sharp, Custom Hari Raya lembut





Peralatan yang diperlukan Pastry Resipi NASTAR membuat mudah, halus dan lembut


  • 150 gram tepung protein rendah

  • (Hanya muat kuning)
  • 1 biji telur



Untuk Pengisian:


  • rasa Butter nanas (untuk inti)



Untuk menyebarkan:





Bagaimana untuk membuat Crispy kek nanas NASTAR, lembut, dan Enak


  1. Sediakan bekas yang bersih, vanila meletakkan, gula dan marjerin, kemudian goncang doh selama 30-60 saat. Cuba untuk tidak melebihi 60 saat hasil NASTAR tidak berkembang.

  2. Tuangkan kuning telur, memakan diri sendiri.

  3. Masukkan tepung, tepung jagung dan susu tepung diayak perlahan-lahan dan dikacau dengan spatula. Jangan menguli doh ya terlalu kuat.

  4. Sediakan dulang pembakar dan menyebarkan lapisan nipis permukaan kuali dengan marjerin. Bentuk doh menjadi bulat dan mengisi pusat dengan jem nanas. Kemudian letakkan di atas lembaran pembakar dan mengatur kemas doh.  Khas NASTAR resipi penaik mudah, lazat dan rangup "border =" 0 "src =" http://2.bp.blogspot.com/-s4LQrp8oB-g/UfTj8fxXGDI/AAAAAAAADlU /q6meXJG6oY0/s1600/g.gif "gaya = "border-width: 0px; "Title =" Khas NASTAR resipi penaik mudah, lazat dan rangup "/> </li><br/><li style= Masukkan ke dalam ketuhar dan bakar dalam suhu 160 darjah Celsius selama 15 minit. Ingatlah bahawa tetapan suhu yang sesuai dengan setiap jenis dapur ya: -).

  5. Selepas 15 minit, keluarkan doh lebih awal daripada ketuhar, basting permukaan ketuhar dengan kuning telur dan diletakkan semula di dalam ketuhar. Bakar sehingga adunan kek NASTAR matang. Keluarkan dan ketepikan untuk seketika.


Apabila kek disejukkan NASTAR, nastarnya elegan dalam balang kecantikan. Dan ... dia Kue NASTAR Delicious, Crunchy, empuk buatan sendiri anda sudah memiliki, supaya anda tahu! D. Bersedialah untuk menerima pujian Yaah, hihii: D.






Tips bagaimana untuk membuat kek NASTAR terlalu tajam dan lembut


  • Untuk kajian baru membuat kek atau pemula, cuba mengikut langkah demi langkah dalam setiap langkah-langkah dalam resipi.

  • Dalam langkah pertama, tidak terlalu lama kerana ia akan menyebabkan kacau NASTAR menjadi luas.

  • Dalam langkah ketiga, Janga terlalu kuat apabila menguli doh. Sudah tentu, keputusan akhir akan menjadi NASTAR bantat dan keras.






Tips untuk Perubahan Butter nanas




 Khas NASTAR resipi penaik mudah, lazat dan rangup "border =" 0 "height =" 212 "src =" https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSXz42BBfBLzPdABlVCNlhgW8MLZZJBnUQdHVin-NVxKs3vTKBJnHiVassh26ekobnp_FyTE58YDCm9WRnw1BmpKrK7ToYcqTv9Um_ViHXWNNEIg3Sf92Z44kuIpLOtxVoJpI8x9Q9pL_l/ / Selai% 2Bnanas.jpg "title =" khas resipi penaik NASTAR mudah, lazat dan rangup "width =" 320 "/> </div><br/><p><br/><span style= jem nanas NASTAR kek





  • Jika anda terlalu sibuk untuk membuat jem nanas nanas
    secara langsung, anda boleh menggantikannya dengan jem siap nanas
    cemerlang di pasar raya yang terdekat.

  • Tetapi kerana nanasnya jem bersedia, parit jem
    nanas dalam fryer yang mendalam, supaya setiap jam masa dalam
    tidak banyak buku.



Untuk membuat jem nanasnya, anda boleh berhenti di NASTAR nanas Pastry Resipi keju lembut Khas, Crunchy Delicious Dan ya Jeng. Nasib baik: D


Photo: craftybaking.com, filipinofoodstore.com || Resipi: diahdidi


Mahu meletakkan Wis ATA indah pada Melawat Resepikuekeringku Tim? Mari bahagian Culinary dengan kami. Mesej Via Peminat Page Facebook Kami Yaa Pada Here



Share this :

Previous
Next Post »